B2B: Canvas ny samarbeidspartner i ØIF-familien – ØIF Arendal
Frank Johansen, Canvas Hove

B2B: Canvas ny samarbeidspartner i ØIF-familien

Canvas Hove er i ferd med å bygge seg opp. Det ønsker de å gjøre sammen med ØIF Arendal. Restaurantsjef Frank Johansen sier ØIF Arendals økende, digitale satsing på egen nettside og sosiale medier er uhyre interessant.

Frank Johansen hos Canvas Hove er fornøyd med å bli en del av ØIF-familien.

– Målet med avtalen er at flere skal oppdage mat, overnattings- og aktivitetstilbudene våre. Derfor ønsker vi å ta i bruk de digitale mulighetene som ØIF Arendal har bygget opp de siste årene. Dette er en god avtale for begge parter, fastslår restaurantsjef på Hove, Frank Johansen, mens hans ser noen av Canvas’ gjester gjøre seg klar for undervannsafari litt lenger ned på området.

Bygger sammen
Canvas-universet består av flere destinasjoner. På Hove består tilbudet av spektakulære overnattingsmuligheter, maritime aktiviteter og ikke minst restauranten med utsikt utover skjærgården. I Telemark byr Canvas på eget villmarks-hotell. Den nyetablerte restauranten på gjestebrygga i Arendal, er siste tilskudd i Canvas-universet.

– Vi er glad for at en reiselivsaktør som Canvas ønsker å bruke våre digitale mediekanaler til å synliggjøre egne aktiviteter, pakker og alt de har å by på. Canvas ser mot Europa, det samme gjør vi. Jeg tror dette kan være starten på et langvarig og fruktbart samarbeid for begge, sier daglig leder Bjørn-Gunnar Bruun Hansen i ØIF Arendal.
-Samarbeidet vil nok bli lagt godt merke til for alle som følger ØIF Arendal, smiler Johansen som opplyser at samarbeidet tar til for fullt etter sommeren.

Julebord nå?
Selv om sommersesongen for alvor tar til denne uka, ser Johansen to steg frem. Han tror bestillinger knyttet til julebord for alvor vil gå i taket når fellesferien er over. Det samme gjelder aktiviteter for å re-starte de sosiale relasjonene rundt om på arbeidsplasser utover høsten.

– Det er bare å se på utsiden her. Folk vil være sammen. Jeg råder beslutningstakere til å være raskt på banen for å sikre seg plass for sin bedrift, familie eller vennelag til årets julebord. En ting er sommersesongen, men annen ting er hvordan høsten vil bli. Folk ønsker virkelig å komme seg ut. Derfor bør man ikke vente for lenge med å ordne med julebord, råder Johansen som besvarer den ene telefonen etter den andre mens nettredaksjonen gjester idyllen.
Det er hektisk med alt som skal gjøres.
-Selv om det er hektisk akkurat nå, er det likevel stille for stormen. Fra midten av denne uka vil det eksplodere av sydende liv her ute. I juli har vi fullt belegg, forteller Frank Johansen.

B2B-aktiviteter
I den ferske samarbeidsavtalen ligger det også intensjoner om å benytte seg av begge aktørers nettverk, slik at potensialet i avtalen både kan innfris og vokse.
– Det handler om å forene gode krefter som ønsker å skape nye opplevelser. Vi heier på hverandre ved å bruke hverandres muligheter, avslutter restaurantsjef Frank Johansen på Hove.

Eller, han var ikke helt ferdig…
– Å bo i en mongolsk yurt er en helt spesiell opplevelse. Her får du hotellstandard med kobberbadekar, oppredde senger og vedfyrt ovn. Like ved står restauranten vår klar. Vi er stolte, smiler han igjen.
– Dette blir spennende. Vi er ydmyke for at Canvas velger å bruke oss i en del av markedsføringen, avslutter Bjørn-Gunnar Bruun Hansen.

Partene er for øvrig allerede i full sving med å utvikle egne aktiviteter for ØIF Arendals B2B-sponsornettverk. Vi ønsker Canvas velkommen i vår B2B-sponsorfamilie!