ØIF Arendals B2B-nettverk: – Vi fikk tilgang til en proff leverandør – ØIF Arendal

ØIF Arendals B2B-nettverk: – Vi fikk tilgang til en proff leverandør

Mandag åpnet Stoa Fysikalske Senter dørene i det nye helsehuset på Stoa  – i nye klær fra ØIF Arendals hovedsponsor Mizuno. – Vinn-vinn, sier Ron Astrup.

Stoa Fysikalske Senter og Mizuno har funnet hverandre i B2B- nettverket i regi av ØIF Arendal. Her er noen av de ansatte iført nytt tøy fra Mizuno. Fra venstre; Birgitte Kroken, Guro Tveit Høst, Mats Gran Hansen, Linn Cecilie Tallaksen og Rune Grønheden Prosgaard.

-Vi spurte Bjørn-Gunnar (red.anm: Bruun Hansen, daglig leder i ØIF Arendal) om han kunne sette oss i kontakt med Mizuno. Det gjorde han, og under én uke etterpå hadde vi fått på plass en kolleksjon for alle våre ansatte. Vi måtte nesten investerte i nytt tøy til alle våre ansatte da vi flyttet inn i det nye bygget, sier administrativ leder Linn Cecilie Tallaksen hos Stoa Fysikalske Senter.

Vinn-vinn
Det er ikke første gang at våre sponsorer i B2B-nettverket har funnet sammen. Vi har tidligere skrevet om en rekke aktører som har handlet og inngått kontrakter med hverandre – med bakteppe i mulighetene og kontaktene som er etablert som følge av deltakelsen av B2B-nettverket.
-For oss er det kjempeviktig at vi kan benytte av oss dette nettverket. Jeg må nesten få skryte litt av konseptet som klubben og Bjørn-Gunnar har arbeidet frem de seneste årene. Det er fort gjort å bli glemt og forbigått om man ikke er aktiv i slike nettverk. For oss er det som sagt utrolig viktig, sier daglig leder Ron Astrup.
Han og Tallaksen skryter samtidig av Mizunos profesjonalitet fra første e-post havnet i innboksen, til den nye kolleksjonen ble levert på døra.

Profesjonelt
Profiltøyet som samtlige ansatte hos Stoa Fysikalske Senter nå får som arbeidstøy, enten det være seg i instruktørrollen, i terapibassengene eller i behandlingsrommet, blir med Mizunos velkjente logo.
-Vi har lagt mye innsats ned i å skape et profesjonelt inntrykk gjennom kunsten i lokalene. Da må vi også ha et design som matcher dette. Der fant Mizuno og vi hverandre. En proff leverandør, med god service og rask levering, fortsetter Tallaksen.
B2B og teamwear-ansvarlig hos Mizuno, Charlotte Askeland, har en rekke sponsorrater i porteføljen.

– Først og fremst er det veldig kjekt for oss å høre at kundene er fornøyd med det vi leverer, sier hun til oifarendal.no.
Hun sier videre at aktive B2B-nettverk gir Mizuno og andre bedrifter nye forretningsmuligheter.
-Vi opplever at gode nettverk fungerer godt når klubbene er aktive. Å få mulighet til å gi tilbud til bedrifter med utstyrsbehov i sponsornettverk er viktig for oss. Vår levering til Stoa Fysikalske Senter er et godt tegn på dette, sier Askeland videre.
Kvalitet og design står sentralt hos Mizuno.
-Derfor blir vi ekstra fornøyd når dette oppleves av kundene – som i dette tilfellet, avslutter en fornøyd Charlotte Askeland hos Mizuno.