LOS øker mest på kundetilfredshet i Norge!
ØIF Arendal sponsor LOS øker mest på kundetilfredshet i Norge, uansett bransje. De gjør det også svært skarpt innenfor egen bransje!
Norsk Kundebarometer er et forskningsprosjekt ved Handelshøyskolen BI som hvert år måler tilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere. Kundene får muligheten til å si hva de mener om bedrifter de kjøper varer og tjenester fra.
ØIF Arendal Sponsor, LOS har i år gjort en svært god figur i kundebarometeret.
LOS øker mest i tilfredshet, og går opp hele 3,9 poeng fra fjorårets undersøkelse og ender med 76,9 i tilfredshet. Det gir en andreplass, bare 0,1 poeng bak førsteplassen. På lojalitet får LOS 82,2 poeng, også det en økning fra fjoråret. På totallisten over alle selskaper i alle bransjer som er målt, går LOS fra 77. plass i 2019 til en 30. plass i år, hvor Vinmonopolet topper listen. Det gir også en bevegelse fra kategorien 3 stjerner til 4 stjerner.
– Jeg er utrolig stolt av hver enkelt medarbeider i LOS, som hver dag gjør en fantastisk innsats for kundene våre. Det er med systematisk arbeid og tydelig kundefokus vi har klart å ta tydelige steg i positiv retning de siste årene, sier Margit Unander, administrerende direktør i LOS.
Daglig leder, Bjørn Gunnar Bruun Hansen i ØIF Arendal er også stolt over at klubben har slike samarbeidspartnere.
– Det er svært moro og inspirerende å kunne se at våre samarbeidspartnere har en så stor fremgang. Det skal sies at det ikke er overraskende, men likefullt gledelig. LOS er en fantastisk organisasjon som er sterkt tilstedeværende i og for samfunnet – så dette er fult fortjent!
Han fortsetter…
– Vi skal sørge for at den utviklingen også inspirerer oss i vårt møysomlige arbeid på hele tiden å lokalisere forbedringspotensiale og så evne å ta det ut.
Hva med å bli LOS kunde du også? Sjekk https://www.los.no/ for mer informasjon!