B2B: Deloitte fornyer og oppgraderer – ØIF Arendal

B2B: Deloitte fornyer og oppgraderer

Deloitte på Sørlandet forlenger, fornyer og oppgraderer samarbeidsavtalen med ØIF Arendal.

Partner Siv V. Larsen i Deloitte.

-Det er flere sterkt håndballinteresserte ansatte på våre kontorer. Å gå på kamp i Sparebanken Sør Amfi er ikke bare enn håndballkamp lenger – det er en opplevelse! Et slikt engasjement og eventyr vil vi være med på videre. Derfor har vi valgt å forlenge avtalen med ØIF Arendal. For oss er det også viktig å bidra positivt i lokalsamfunnet, sier partner Siv Vøllestad Larsen i Deloitte.

Oppgraderer
Larsen og partnerne i Deloitte har valgt å oppgradere avtalen med ØIF Arendal fra bronsepartner til sølvpartner. I fjor høst valgte Deloitte å avholde kickoff hos Arendal Herregaard – en annen partner i B2B-nettverket. Lokalt setter hun deltakelsen i ØIF Arendals B2B-nettverk høyt.
– Her møter vi eksisterende og potensielt nye kunder. Nettverket gir oss en fin anledning til å bli kjent med enda flere, slik at flere næringslivsaktører får kjennskap til våre tjenester.

Totalleverandør
Deloitte er en totalleverandør av revisjon-, advokat- og konsulenttjenester.
– Vi kjenner det lokale næringslivet godt, og med vårt nasjonale og internasjonale Deloitte i ryggen er vi kapable til å finne de beste løsninger på utfordringer knyttet til våre fagfelt, forklarer hun. 
-Vi jobber blant annet mye med økonomisk rådgivning, skattebistand, mva-bistand, generasjonsskifte og omorganiseringer, legger hun til.
Hun trekker frem at Deloitte Sørlandet har tre kontorer som betjener hele Agder.  
– Det samme gjør ØIF Arendal, som er hele Sørlandets lag. Derfor er vi trygge på at denne avtalen er god og utviklende for begge parter. Klubben betyr mye for hele Sørlandet, mener Vøllestad Larsen.

Profilering
Profileringen selskapet får på nasjonalt nivå, gjennom tv-sendte kamper, er også et pluss for Deloitte nasjonalt. At flere klubber nå ruster kraftig opp øker oppmerksomheten rundt norsk herrehåndball.
– At flere av kampene går på TV2 Sport og TV2 Play betyr også at verdien av sponsoratet øker, samt at Arendal og Sørlandet blir satt på kartet. Vi så det tydelig både under cupfinalen, sluttspillet og Skarpnes Invitational, sier hun videre.
-Og hva tror du om sesongen som venter?
– Det blir spennende, tett og jevnt. Alt er åpent. Vi gleder oss, avslutter Siv Vøllestad Larsen hos Deloitte.

Velkommen med på laget! Igjen!