Taksteinbedriften Skarpnes ønsker å bruke samarbeidet man allerede har etablert med ØIF Arendal til å bli et ennå større og mer synlig nasjonalt samarbeid. Dermed oppstod ideen om å finne samarbeidsklubber som kunne utnytte hverandres markedskanaler på forskjellige steder i landet.

Med det utgangspunktet har FyllingenBergen og ØIF Arendal utarbeidet en
samarbeidsplattform som møter Skarpnes, og i fremtiden også andre potensielle sponsorer, ønsker.

– Kall det gjerne produktutvikling, sier salgs- og markedssjef i FyllingenBergen Andreas Gjeitrem. Sammen med markedsansvarlig i ØIF Arendal, Simen Moesgård, har de jobbet frem et spennende markedsprodukt som klubbene mener at vil være starten på en fruktbart og innovativ måte å øke sin markedsverdi på.

Ikke bare i dette samarbeidet, men for flere etablerte og potensielle sponsorer som ønsker markedskanaler både på Vestlandet og Sørlandet.

– Vi ønsker enkelt å greit å skape noen vinn-vinn arenaer og det tror vi at vi har gjort med dette unike prosjektet. Både for sponsorer og for de samarbeidende klubbene, forklarer Gjeitrem.

I forbindelse med at FyllingenBergen tar i mot ØIF Arendal til Rema 1000-kamp på søndag, vil det være mulig for våre følgere å vinne et «tak». 100 m2 takstein fra Skarpnes som er en av Norges ledende leverandører på takprodukter.

Har du lyst til å være med i konkurransen? Sjekk denne linken

Begge klubbene og Skarpnes lanserer konkurranser på sine sosiale medier hvor tre vinnere blir trukket i pausen under den direktesendte kampen mellom lagene på søndag. Disse tre finalistene skal kjempe om å få flest mulig stemmer frem til mandag kveld på sosiale medier (Du må altså være påmeldt innen søndag kveld for å få sjansen til å vinne)!

Den som ender opp med flest stemmer i super-finalen, kan glede seg til et tak med nye takstein fra Skarpnes. Og «trøsten» til de andre finalistene blir allikevel en hyggelig pris på takstein til sitt tak!