Sponsortreff med store ambisjoner for fremtiden! – ØIF Arendal
I dag holdt ØIF Arendal B2B-frokost for sine B2B-sponsorer, de sponsorene som har som del av sitt sponsorat deltakelse i klubbens forretningsnettverk. Og med stort fremmøte kunne klubbens administrasjon med sportslig-, salgs-, media-, arrangement- og økonomiavdelingene, legge frem sine overordnede målsettinger for perioden helt frem til sesongen 2021/2022!

Sponsortreff med store ambisjoner for fremtiden!

I dag holdt ØIF Arendal B2B-frokost for sine B2B-sponsorer, de sponsorene som har som del av sitt sponsorat deltakelse i klubbens forretningsnettverk. Og med stort fremmøte kunne klubbens administrasjon med sportslig-, salgs-, media-, arrangement- og økonomiavdelingene, legge frem sine overordnede målsettinger for perioden helt frem til sesongen 2021/2022!

Og ambisjonene i klubben er store. Vekst i alle ledd. Utvikling av klubbens arrangementer, utvikling av B2B-konseptene, utvikling av hva man gjør i sosiale medier, utvikling på nett med egen mediaavdeling, utvikling av klubbens økonomi og alt dette for å gi sport bedre rammebetingelser for klubbens store målsetting – Champions League-spill. Alt etter klubbens motto: #LittBedreHverGangViMøtes.

Og sponsorene fikk vite at det var nettopp dem det «kommer an på». At klubbens eneste vei til suksess på banen går gjennom suksess i det arbeidet man gjør utenfor banen. Og på en slik måte at konseptene man inviterer sponsorene med i, blir så gode at klubbens nettverk er et «must» om man driver næring i denne region. Derfor har ØIF Arendal tenkt til å ta «sats» – og utvikle sine samarbeidsarenaer. Sørge for at sponsorproduktet er i stadig utvikling. Og det var nettopp realitetene i dette B2B-sponsorene ble invitert til å få en innblikk i. Presentert av klubbens daglige leder, Bjørn-Gunnar Bruun Hansen

Så hadde selvsagt klubbens eminente hovedtrener, Marinko Kurtovic, et innlegg om sportslig status og et strategidokument som administrasjon holder på å jobbe frem til styrebehandling. Strategidokumentet som har så spennende arbeidstittel som: – Champions League hele sesongen! Og som ikke bare forteller mye om målsettingene, men vel så mye om konsekvenser av målsettingene.

Per Carsten Michelsen informerte om «fremtidens» arrangementer og ØIF Arendals målsettinger under hans driftsområde – «Det perfekte arrangement». Det er mer spennende i vente allerede på neste hjemmekamp i Sparebanken Sør Amfi. Lørdag den 4. november kl. 16.30! Roger Meyer, bl.a. ØIF Arendals studiovert på «livesendinger», presenterte også noen spennende ideér for «5 fantastiske dager i Arendal». Et foredragskonsept som ble tatt vel i mot av de fremmøtte deltakerne. Og Ole Aasen kunne informere om god utvikling i klubbens økonomi.

Sponsortreffet holdt klubben hos Thon Hotel Arendal. Først en fantastisk frokost «på taket» av Arendal. Og deretter i flotte konferanserom godt kledd i ØIF Arendals farger for dagen!

Allerede 15. november møtes sponsorfamilien igjen. Da er det speedbooking/møtecup hos J.B Ugland som står på dagsorden. «Startskuddet» er godt, nå gjelder det å holde seg fast!